Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
3611 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||
ALLA som tänker använda Tapatalk på Rejsa, rösta här please!
Jag vill väldigt gärna veta hur många som kommer använda Tapatalk här på Rejsa om det är möjligt att få igång. Vill du hellre köra just Tapatalk än "bara" en mer mobilanpassad webversion av Rejsa så rösta här är du snäll. Jag börjar kanske kanske kanske se slutet på en förfärligt lång tunnel i försök att få över forumet till det nyare phpbb3 som krävs för att kunna köra Tapatalk. Men det är fortfarande osäkert och många frågetecken kvar och jag vill gärna veta hur många det egentligen är som kommer köra Tapatalk på Rejsa. _________________ ![]() |
||||||||||||||||||||||||
TappaPratet är lättare att läsa och konversera i på mobben, slipper skalandet och pricka rätt på skärmen är lättare
![]() ![]() Så om du orkar och lyckas så blir många glada ![]() ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||||||||||||||||||
Jag måste erkänna att det blir ett "kanske" för min del (har ej röstat), de forum jag besöker som har tapatalk använder jag inte det på. De gångerna jag har gjort det så har det känts... fel på nåt sätt (vet inte varför).
Men om Rejsa börjar stödja det kommer jag att prova, och jag kanske tom använder det mer än några gånger om jag tycker det verkar bra (men jag har ju inte gjort de på andra forum ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||||||||||||||||||||
Jag kommer iaf använda det utan tvekan.
Alla andrà forum jag hänger på (inte jättemånga iof) har tapatalk-stödet och tycker det funkar skitsmidigt. Förutom ett amerikanskt forum som skulle göra en egen app. Så här i efterhand ångrade de sig nog lite. Dels suger själva appen, men det verkar även som om det kommer fler önskemål/krav om skräddade anpassningar när användarna får reda på att appen är hemmaknackad. ![]() ![]() Dvs egen app kan lätt bli Pandoras ask när det gäller arbete... |
||||||||||||||||||||||||
Re:
Jo. Min tanke var att ta klivet till vbulletin istället för phpbb3 för att kunna få tapatalk. _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||||||||||||||||||||||
Funkar inte dom som levereras med som default då? Jag menar ju mer "out of the box" dest mindre risk för strul även om vi bara snackar tema, dock gillar jag att du tar upp detta till diskussion då det tyder på att betydligt tuffare saker kanske har passerats
![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||||||||||||||||
Re:
Jag säger inget mer ![]() _________________ ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Saknar tapatalk minst 5ggr om dagen! Blir ju tvingad att surfa på zatzy då när inte rejsa är tillgängligt...
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
3611 besök totalt |