Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Uthyres: Garage platser i södermanland
1146 besök totalt
cevil90
Trosa
Här sen Dec 2010

Trådstartare
Tja!

Har ett garage i vagnhärad på 204 kvm med 75 kvm övervåning.
Vi är just nu 7 personer som har varsin bil i garaget + en tom plats innanför porten. 2 av grabbarna ska nu sluta hyra garage plats så då blir det två lediga.

Så jag tänkte kolla om någon är intresserad av att hyra plats.

Undervåningen: Alla platser är runt 4 meter breda och 6 meter långa Men någon specifik gräns finns inte så det e lite ge och ta, Elektrisk port, gemensam kompressor, Gemensam svets, fläktutsug vid dammiga arbeten, långa och fina arbetsbänkar, toalett finns på andra sidan byggnaden (lite jobbigt men vi ska få toalett närmare) m.m

Över våningen: gott om förvaring med 3 stora hyllor var, riktigt stort meckbord för "motor byggnationer/fin meckning" skön fika hörna med kylskåp, micro, Tv, PS3 och Race simulator.

område för övrigt: parkerings möjlighet med 1-2 platser var utanför. relativt stor asfalts plan utanför, Nära till en fin raksträcka för testkörning, Nära till motorvägen, Nära till hemköp, och 3 bensin mackar.

dom bilarna som står i garaget är följande: En cheva camaro 1995 med 800hk & 1200nm, Min BMW 135i M-sport 2008, En VW caddy Mk1 gti, En volvo 855R och en plats där en gubbe har som meckplats till sin brukis, Dom två platserna som kommer bli lediga har bäst belysning, närmast till svetsen och kompressorn
närmast till utgången. m.m

Dock så kommer det finnas lite regler som måste följas.

Hyran ligger på 1500 i månaden + el (ca 150-200 i månaden)

Kontakta mig på:

073 70 26265
Cevil90@hotmail.com

MVH andreas

Uthyres: Garage platser i södermanland
1146 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande