| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 2x E30 Touring '89
|
1548 besök totalt |
|
Tyvärr räcker inte tiden till i min nuvarande livssituation så måste göra mig av med mina touringar så jag kan ställa undan min röda på obestämd tid. Första bilen är en 320i som håller på att genomgå en renovering. Trösklar är bytta och även rostlagad baktill. Motorn är bytt till en M20b25 och är uppstartad idag 2011-12-20. Ska sitta lilla diffen på. Följande är kvar att göra för att få den bes. klar. Bromsrör höger bak Lufta bromsar och koppling Montera kylare. Montera avgassystem Kolla över lite EL till lysen fram och bak. Inget avarancerat Spackla och lacka Bilen är obes och avställd. Bilen är reggad med dragkrok, men inget jag fick med när jag köpte den. Ett bra och fräscht objekt. Bilen säljes utan stötdämpare och fälgar. Biltransport/släp är att föredra.
Touring nr 2 Är en lachsilbermetallic 325i. Besiktade bilen i oktober men ska in igen innan 1 April 2012 Går bra i maskin och låda. Chippad Centrallås Taklucka Lilla diffen Stolsvärme Angeleyes med klarglas Medföljer bättre beg. bagagelucka Fälgarna medföljer ej utan säljs med plåtfälgar. Bilen är lagom skitig på bilden =D
Pris: 9000:- för den vita och 14.500:- för den silvriga |
||
|
Re:
13.500:- Kan du få den för nu när jag bytt dämparna fram och fixat alla dom andra 2orna som medföljde bytet i sommras =] |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
|
1548 besök totalt |