| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: M52B28 -96 komplett med DME, EWS, nyckel o härva.
|
1374 besök totalt |
|
Från en E36 328, ca 25 000mil. Inga större lustigheter, går jättebra, behöver dock ny insugsbälg, lite slangar och en ny termostat. Sitter M50B25 insug på, inte supersnyggt gjort med slangar till tomgångsmotor osv, men funktionellt. Bytt koppling i somras som inte kan ha gått mer än 500mil på sin höjd. Följer styrbox, EWS-box, nyckel och antennbox, enda som saknas är en antennring som man kan ta från vilken bil som helst, kabelhärva från E36 medföljer. I övrigt sitter allt på motorn för man ska få igång den i en annan bil, LMM, spridare, motorfästen osv. 6000kr vill jag ha för detta, annars får den stå tills jag hittar tid och ork att lägga den i min bruksbil som var tanken från början. Finns i Ljungby, Småland och skickas helst inte, men kan banda den på en pall och skicka med Schenker om det är nödvändigt. Kostar säkert 1500kr i frakt dock. Vill någon byta mot ett sprut som kan styra en M52B28 fullt ut med vanos och original tändspolar så går det också bra, typ VEMS eller nyaste MS kanske. _________________ Peter Sternersson |
![]() |
SÄLJES
|
1374 besök totalt |