| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: biltema gelbatteri med hållare för bmw
|
1 besök senaste veckan (3594 totalt) |
|
Dax att städa hyllorna: Biltema gel batteri, 1 race säsong gammalt. Funkar prima. Inkl hållare för BMW originalplats i motorutrymmet höger fram på E36/E46. Biltema 80823 funkat klockrent att starta 2,5l sexa.
Hämtpris 200:- ................................... "Kolfiber" och annat bling till mätarhuset på en E46:a. Sjöström får 50% rabatt på priset. Ej använt. Hämtpris: 100:-
................................... K&N filter, 75mm anslutning. Sparsamt använt. Gör säkert 34hk
Hämtpris: 100:-
................................... Fjäderbensstag projekt modell seriöst då jag en gång tröttnade på alla blingstag som fanns att köpa som var vekare än plast. Skuren ur rostfritt för att passa fjäderbenstornen på BMW. Profilen räcker till de flesta BMW och behöver svetsas mot de färdiga hylsorna. Allt i rostfritt, kräver dock lite handarbete. Blir grymt i polerat tillstånd Hämtpris: 300:-
.................................. _________________ Patrik Skoog |
||
|
Re:
ja det borde vara +50% i så fall
Mästerprutaren själv är igång
Köp batteriet och 34 hk kittet så skall du få kolfiber blinget på köpet. Men då får du bannemej hämta det.
_________________ Patrik Skoog |
||
|
Fjäderbensstag 300:-
Fjäderbensstaget vill jag köpa & batteri med fäste. Kanske din brorsa kan leverera nästa gång han ska till Trisa trakten i jobb. Så fick jag nämligen hans Krängningshämmare. Mvh, Pär 070-6642176 _________________ /// Pär Jansson BMWSC #312 |
||
|
Re: Fjäderbensstag 300:-
Hej Pär, han skall inte uppåt på ett tag och jag blir gärna av med sakerna direkt, tyvärr
_________________ Patrik Skoog |
||
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (3594 totalt) |