Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2, 3 >> 5262 besök totalt |
SISTA CHANSEN FÖR TRÖJBESTÄLLNING: IDAG FREDAG!
Dags att stänga beställningslådan inom några dagar okidoki, dags att strax stänga för den första omgången. Det har inte varit så stor rusning så det kan definitivt dröja tills en nästa omgång görs. Just nu så är 45 tröjor beställda vilket är gränsfall för beställning men helt okej. Ljus tröja Endast 3 personer har beställt ljus tröja. Det är tyvärr alldeles för få så de får utgå. Ni som beställt ljus skicka mig ett PM med info om ni vill avbeställa eller ha en svart istället. Ändringar i beställning? om ni vill göra en ändring av text, storlek, eller något annat skriv i den här tråden så fixar jag det. Deadline Sista chansen att beställa blir på fredag. Här finns sidan: https://rejsa.nu/troja Betalning Ni som beställt får ett mail om det snart. Vi kör med inbetalning/överföring till mitt vanliga bankkonto. Leverans/Frakt Jag kommer så småningom starta en tråd där de som känner för det kan annonsera sig som lokala utlämningställen så får de som bor tillräckligt nära dessa anmäla sig till dem. Vissa kommer naturligtvis detta inte funka för men vi kan ju försöka få ner antalet ställen o skicka till så långt det går iaf. Det blir nog lite lagom kaos i den tråden innan allt faller på plats... Om någon har en bättre ide så... ![]() _________________ ![]() |
||||
Kan man beställa här?
Svart XL "Anders Jeppsson" och "Lund" eller "Sverige" (kanske lite goddag yxskaft med sverige.. ![]() |
||||
Ja Xs är rätt dårå ![]() ![]() |
||||
_________________ ![]() |
||||
Det är lugnt.... rätt var det är så är du 30+ och sambo och då blir den iaf för liten ![]() |
||||
Det lär nog dröja ett tag, 10år närmre bestämt ![]() Den d(/m)agen den sorgen ![]() |
||||
En fråga till Magnus!
Jag vet att vi gick via ett bankgiro när vi skramlade ihop till uppgradering av servern! Finns det någon möjlihet att göra likadant när det gäller tröjbetalningarna? Det går nämligen inte lämna sitt namn vid betalning till annan bank via internet. Skulle de vara besvärligt får ja självklart palla mig iväg och betala som man gjorde innan datorerna tog över, men ja misstänker att fler funderar på detta ![]() ![]() |
||||
Finns det två skrivbara rader, eller vill du ha NAMN och ORT på samma rad? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
på den där rutan vi fick leka med här på rejsa för ett tag sedan hade man ju namn och ort.....
så det var så jag tänkte... |
||||
men nu när jag tänker efter så hade den ju inget alls att göra med tröjorna...
![]() magnus: det blir bara namn på tröjan va? (kvittar egentligen...) |
||||
Vill oxå ha svar ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
Ha! Nu har jag oxo beställt
![]() Mig vetterligen kostar inte postgiro något hos vissa banker om man är kund sedan tidigare. Det vore det smidigaste. Frågan är ju frakten. Bor ju helt åt skogen från er andra här, jag har ju nära till Gelleråsen iaf ![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2, 3 >> 5262 besök totalt |