| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Corner Weight; Betala i kassan! Pling!
|
1686 besök totalt |
|
Finns det något ställe i Stockholm/Uppsala-området, där man kan rulla in, ställa bilen på vågar, få ett CW-protokoll och sedan betala en, två, eller tre hundringar i våghyra? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
|
Det finns ett ställe jag känner till i södra Stockholm där man kan cornerweighta bilen. Jag brukar göra det gratis...
Ice, hör av dig till mig så kan du få info. _________________ ------------------------------------------------------- Daniel Lindgren |
||||
Tack för senast (seminariet med BMW Sport Club). Hoppas din nya websida blir klar snart så man får se hur den blir _________________ Magnus Thomé
|
||||
Jag tänkte precis skriva: "Jag har skickat frågan till BCT, men de har inte svarat", då jag såg vem som skrivit inlägget. Välkommen Kjell, long time, no see.
Vad tar du för att, enbart, göra en CW-mätning? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
Magnus: Borde inte Kjell ha titeln Guru under sin Avatar; eller skall han först tjäna in titeln här på Rejsa? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1686 besök totalt |