Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
3053 besök totalt |
E85 i SPA Beligen , Nuburgring tyskland
Funderar att åka ner i Slutet av mars till SPA (Beligen) finns E85 där? finns E85 vid ringen? är det vinter kvalite på E85 även i tyskland (E75) vart finns närmaste mack vid ringen? _________________ Micke Bernebrandt NYCKELN TILL ETT ROLIGT LIV ÄR ATT HÄNGA MED FOLK SOM ÄR HELT DUMMA I HUVUDET ![]() |
||
|
||
Kollade länkarna dock så fanns det få ställen i tyskland som har E85
![]() ![]() _________________ Micke Bernebrandt NYCKELN TILL ETT ROLIGT LIV ÄR ATT HÄNGA MED FOLK SOM ÄR HELT DUMMA I HUVUDET ![]() |
||
Re:
Tyvärr finns det inte manga ställen i Tyskland som har E85, men som nagon skrev i nagon av tradarna, kanske funkar det med högoktanig soppa istället? |
||
På SPA finns en Total-mack (har jag för mig) inne på depåområdet.
Nu är det ett litet tag sen jag var där sist, men då fanns där ingen E85.. Sen finns det en lite mack utanför, typ mellan depåinfarten och Francorchamp, men där skulle det förvåna mig ännu mer om det fanns E85. Möjligen i Malmedy.. _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||
Tackar för tippsen, dock så får man nog ta med bränsle själv
![]() Hmm i dag snackar man om blandning på bränsle, i morgon snackas det nog för dom flesta blandning på drinkar och vilken % dom håller ![]() _________________ Micke Bernebrandt NYCKELN TILL ETT ROLIGT LIV ÄR ATT HÄNGA MED FOLK SOM ÄR HELT DUMMA I HUVUDET ![]() |
||
Re:
Nej. Bättre att mappa om bilen för vanlig bensin om man vill åka på Ringen. Att ta med sig egen soppa blir ju lite jobbigt. En turbotrimmad etanolräser lär väl vilja ha 10 liter/varv. ![]() _________________ -- |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
3053 besök totalt |