| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Porschebromsar bolton på E36 *Sålda*
|
3028 besök totalt |
|
Porschebromsar Från 996 Carrera. Ett kitt runtom med skivor och ok. Drygt hälften av beläggen kvar. Textar original belägg till Porsche. Adapter medföljer till E36. Kan ev. sälja utan adapter. 10 000 för hela kittet med adaptrar fram och bak. 8000:- utan adapter. 070-2339646 batteriladdare@gmail.com eller PM _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
|
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
|
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
|
|
De är gjorda för "vanlig" E36.
Har du en M3 kan du ev. få med mina spindlar. Adaptern sitter endast i nedre hålet fram och sedan i stötdämpar fästet. Om även nedre hålet sklijer så... Men mina är iaf på 325 spindlar. _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
|
Finns kvar. Jag har i och för sig inte bråttom, men blir de inte sålda snart missar jag affären på den nya uppsättningen jag vill ha och får då behålla dessa. KOM OCH KÖP!
|
![]() |
SÄLJES
|
3028 besök totalt |