| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Cookie Cutters
|
1467 besök totalt |
|
Har en uppsättning över. Pris: 500kr/styck/bud? 073-944 11 82 alt johanlindh1@hotmail.com Mvh Johan
_________________ Johan Lindh |
|
Hur är skicket? Klarlacksläpp och sånt känns inte så viktigt, men jag är såååå irriterad på obalansen vardagsholkens fälgar har att jag måste fråga... Och vilken ET har de?
Kan du skicka dem( för sån tur att du färdas neråt sydöstra småland då och då har jag väl knappast)? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
|
Skicket är kanon som jag kan se det men visst har klarlacken släpp men det känns ok efter typ 30 år... Kan be en polare på Däckia kolla balansen vid ev affär. Går säkert att skicka med Bussgods men vet ej vad det kostar dig?
Kan klura på om jag vet någon som ska nedåt Kalmar inom kort /Johan _________________ Johan Lindh |
|
Gör det. Om inte annat så passerar väl mina föräldrar på väg till Stockholm några ggr under vintern/våren, och farsan är delägare i bilen, så...
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
![]() |
SÄLJES
|
1467 besök totalt |