Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
adolfssons composite kvalite?
1804 besök totalt
uffarn
billingsfors
Här sen Sep 2009

Trådstartare

är på gång o ska beställa en del plast till bilen men kan nån berätta hur kvalite o passform osv är på deras prylar för bilen är ju i första hand en gatbil som används på banträffar o ingen rallycross bil.

Motala
Här sen Apr 2007

Har aldrig hört något annat är att det är bra passform och finish på deras grejor. Dom saker jag set skälv har iaf vart mycket bra.

Arvika
Här sen Aug 2006

Jag tycker kvalitén är utmärkt på acm:s grejor. Åtminstone förr hade han lite enklare och billigare grejor till BMW som kallades för rallycrossdelar. Jag köpte nåt ur det sortimentet och det var just rallycrosskvalitet.
Men det vanliga sortimentet verkar mycket bra, åtminstone av det jag köpt. thumbs up

Citera
NIzmo
Söderköping
Här sen Jun 2007

Kompisen har deras kolfiberhuv och baklucka på sin 740 och jag tycker det sitter ganska bra och då tog han "race" delarna utan fästen för gångjärn och utan klarlack.

200sx rs13 - Mantorp 1:34.56 (2011) Sviestad 1:05.15 (2012)
Honda Civic Type-R - Mantorp 1:34.293 (2018) Sviestad 1:05.67 (2019)
Citera
Micke_EVO
Linköping
Här sen Maj 2008

Jag har sett delar från början av företagsstarten och även sådant som har kommit ut från gjuteriet alldeles nyligen. Enligt mitt tycke var delarna var så pass bra att det var svårt att se skillnaden på en avgjutning och en orginaldel på de delar jag sett från 2007. Nu är det fortfarande bra saker som kommer från hans produktion men inte samma finish på tillskärning. Kan hända att de delar jag sett nyligen är "måndagsex" men jag skulle i alla fall inte tveka att lägga en beställning hos honom.

Citera
uffarn
billingsfors
Här sen Sep 2009

Trådstartare
härligt att höra då går jag på era ord o gjorde en beställning idag så jag återkommer med omdömme om ca 2 veckor då inget fanns färdigt på hyllan.

1804 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande