Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
3099 besök totalt |
Vad vet ni om Högdalens Bil och skadecenter?
Som sagt i rubriken, skulle vilja ha lite referenser om detta företag. Jag har fått bra och trevligt bemötande över telefon, tänkte även försöka göra ett "studiebesök" nästa vecka. Är de bra på plåt och lack? _________________ Oscar olander - Sthlm BMW 335i Touring |
||
Re: Vad vet ni om Högdalens Bil och skadecenter?
Nja. Trevliga och hjälpsamma per telefon, visar runt men resultatet på pappas krockskada blev inte specielt övertygande. Bryt av lite clips i innerdörrsida etc, och åtgärdande inte. 2 försök att reparera och sista gången limmade de fast med superlim! Inte speciellt kul om man nu skulle behöva demontera dörrsidan av någon anledning senare. Att en framskärm byttes mot en ny pirat och de säger att piratgrejen har för dålig passform för att kunna matcha huv/skärm/stötfångare kan jag faktiskt köpa, även om jag tror det skulle gått att få till bättre om man ville. om just Högdalen är grejen skulle jag rekommendera Proline, ligger ett kvarter ifrån högdalen klantcenter. _________________ Roland Johansson |
||
Re:
Jag skulle ju tycka att reparera en bil efter krockskada och montera en ny skärm inräknar plåt och rikt. Lack nämdes inte speciellt men den var varken bättre eller sämre än andra ställen. Och återmontering var klart under kritik. Jag hade hört bra om dem men det blir ju inte återbesök med någon mer bil där. _________________ Roland Johansson |
||
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
3099 besök totalt |