| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: MB ML - Värsta dragbilen 3200kg!
|
3275 besök totalt |
|
EDIT 2 Prissänkt 59.000 SEK Ring 0706-675 886 /Per EDIT Prissänkt till 69.000 SEK Måste bort!!! --- En snygg, praktisk och fantastisk dragbil - släpvikt på 3200kg! Vi är jättenöjda med vår familjebil, men kommer att byta till en nyare. MB ML - Brabus style Svart med ljus skinninredning. LMM bytt och chip. "Böse blick" framljus. Takspoiler, rails. Stepside bågar i rostfritt. Frontbåge i rostfritt. Motor och kupévärmare. Carguard larm. 4WD, lågvxl, farthållare, automat, airbag båda sidor och sidobag. Bromsar bytta nyligen runt om. Värstingstereo Pioneer med CD, DVD, Navi, Bluetooth tele, SD-kort och USB. Alla högtalare bytta+extra diskanter och 12tums baslåda. TV i taket bak till barnen. Bara steroinst gick på 35.000kr. Rejsapris 74.000 - Billigt! Finns på blocket också http://www.blocket.se/jonkoping/Toks Ring Per 0706-675886
_________________ Per Huzell Speed is Everything |
||
|
Nu tänker jag vara fräck
Pm:a ditt jag gråter blod och hatar dig pris, så kanske jag befriar dig från den
Vad är skatten på en såndär och det är en 320 va? _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Re:
Visst är det en 320,dvs en V6 med 12 nybytta tändstift förresten. PM är på väg... Från Trafikverkets hemsida: Skatteuppgifter Fordonsskattepliktigt: Ja Årsskatt, kr:3186 Återbetalning vid avställning, kr:1062 Betalningsmånad/er:maj Vägtrafikregisteravgift: 65 kr ska betalas samtidigt med årsskatten _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||
|
Re:
Va bra! Lägg ett bud för nu har jag fått den andra bilen. Har fyra nu så det håller inte. _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||
![]() |
SÄLJES
|
3275 besök totalt |