Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2084 besök totalt |
SportAuto Pefektionstraining
Datum spikade för 2012. 2-3 juli samt 28-29 augusti. Kursen bygger på Följa John principen med grupper om 5-8 deltagare. Tempot är från långsammaste grupperna ca 10 min BTG till snabbaste under 8 min BTG. Instruktörerna har samtliga gedigen tävlingserfarenhet från bl a VLN och 24h Nurburgring. Har själv varit med tre gånger och är svårt sugen igen. Kvalitetsarrangemang med ca 125 bilar, bra förare/bilar och mkt egen körtid. Ingen sektionsträning. mvh Bernt _________________ Bernt Sjögren Cayman S -06 BTG 8.20 Driftboxad Member of Bongard Sponsors |
||||||
Re:
Men då körde du väl inte i SUBÅTTA gruppen Fredrik? eller så får du uppdatera signaturen ![]() Personligen lockar inte rakan men däremot att lära sig ratta kvickt! Är det flera tusen Euros för detta eller vad pratar vi för pengar? _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
va i samma grupp som Gaute. De hade inga sådana indelningar då iaf. Han tyckte nog att det gick än mer långsamt ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
tror det låg på dryga 1500 euro!?! _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
SPORTAUTO
Priser lär komma snart, kolla in SPORTAUTO.de sök på Perfektionstraining. Jag har fyllt i min BTG tid i formuläret (8.20) som dom använder när dom gör gruppindelningen. Känner man att man hamnat fel är det bara att begära att få byta. Jag har bytt en gång och då till en långsammare grupp. I den nya gruppen var det jag med Cayman och 4 andra, samtliga med GT3:or. Man får nog stå på rätt bra om man ska tycka det är slött i snabbaste gruppen. Visst, det finns dom som kör snabbare, men då kanske denna kursen är för enkel. _________________ Bernt Sjögren Cayman S -06 BTG 8.20 Driftboxad Member of Bongard Sponsors |
||||||
R-kurs
Detta gjorde mig nyfiken ![]() http://www.sportauto-online.de/marke _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2084 besök totalt |