Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
4052 besök totalt |
|
||||
Får kalla kårar av att se bilden! Var förra säsongen en kurva från att uppleva detta på vänster bakfälg på Knutan. Snacka om att passet flaggades av lägligt........... Alla de andra ekrarna som inte var av var spruckna
![]() ![]() Tur är bara förnamnet, vill inte fundera på vad som hänt om jag passerat NGK 1 gång till med detta hjulet. _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
Usch Thomas, det där minns jag hur tydligt som helst. Som du säger, ett varv till och det hade varit finito.. Glad att det inte blev så! _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Jupp, så hade det varit. Brydde mig int eom att köpa någon trisslott på vägen hem den dagen, ansåg att min tur för en dag redan var förbrukad....... ![]() Thanks, då är vi minst 2! _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
En sån har jag gjort, helroll över däckstraven till bandepån på Järfälla, landade på hjulen med hel kropp och orepad hjälm ![]() ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
4052 besök totalt |