Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
2168 besök totalt |
SÄLJES: 100L Racetank till Porsche
En Fuelcell från ATL på 100L Den är i plast med en alu låda till pumpar ingår EJ! FIA går ut december 2012. Den var riktigt dyr från början och har sålts av Sellholm. Hörde nåt om 34:- ink pumpar. Jag har fått den då jag byggde en ny tank åt en bekant. Han har kvar pumparna i den nya tanken, därför ingår de ej. får jag kanske 5000:- Eller bud? Byte mot 18" fälgar 5/120 är välkommet. ![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
![]() ingen som behöver en fin tank till sin porsche? Dra på lite bud då? även skambud besvaras! ![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
Haha jaa, det kunde jag ju ha skrivit från början... Jo 911. Ska enl. uppgift passa fram till -90 nån gång.
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
Fortfarande kvar.
Jag har tillverkat ett lock till den nu med, som man kan montera pumpar och te.x givare i. Kom och köööp, jag måste köpa nya fälgar! ![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
![]() |
SÄLJES
![]() |
2168 besök totalt |