Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3135 besök totalt |
Juha Kankunen
![]() Kvällen andra dagen i Nairobi: ![]() Björn Valdegård med kartläsare (Bo eller Hans Thorzelius) har precis parkerad sin Toyota ![]() Björn Valdegård med kartläsare (Bo eller Hans Thorzelius) ![]() RangeRover rallybil ![]() ![]() Fabriksbil från Audi (nu blir Daniel glad) ![]() Corolla ? ![]() Subaru Leone Turbo fabriksbil på transportsträcka utanför Nairobi ![]() Häftigaste bilen var så snabb att den knappt fastnade på bilden: ![]() alla bilder tagna av mina föräldrar 1985 på plats i Kenya _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Vilka fina safari bilder!
_________________ sven berg |
||||
Björn Waldegårds Toyota får mig att tänka på restarationen av denna Toyota: http://www.mat.fi/n_index.php?nav=ga
Mvh Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
Kankunen & Valdegård körde varson för TTE, den restaurerade är väl den i din länk som ägs av Kankunen ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Stämmer bra. www.mat.fi och project är annars en underbar sida att blädra bland bilderna på restarationerna de utför. Sjukt duktiga och fina bilder. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
Ja du Calle, jag var bara 10år 1985. Men kan man låta bli att gilla gamla rallymonster som petrolhead? ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3135 besök totalt |