| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Vilket F1 race är detta ifrån?
|
1436 besök totalt |
|
Två sjövilda finska kommentatorer i en tvsändning från ett F1-lopp. Inte riktigt rätt bilar i bild dock även om både banan och händelseförloppet ska stämma. http://koti.mbnet.fi/lotus72/Videos/ (högerklicka o välj "save as...") Vilket F1 lopp är händelsen tagen från?
_________________ Magnus Thomé
|
||||
Man hör iaf att de säger Häkkinen många ggr
|
||||
Man blir inte lite
_________________ --VVTS-- |
||||
|
Hmmmm.... Häkkinen passerar en Ferrari i depån. Irvine är ute och åker. So far so good. Kan det vara år 2000, Brasiliens GP? Mika passerar Schumi i depån då de egentligen är på samma depåstrategi, men Ferrari byter strategi och laddar kärran med en massa soppa. Det vet inte kommentatorerna ännu gissar jag...
Eller så är det varv 42, Barcelona samma år när mekanikerna har problem med Schumis soppatillförsel. Believe me, jag snackar inte ett ord finska förutom Ei saa peitää (Må icke overdeckes)...
|
||||
Säg det... Men ATT han räcker upp handen är säkerligen av betydelse. Frågan är bara vad det betyder... jag gissar precis som du gör.
Sen får jag väl ta tillbaka att det är på Silverstone det hände på riktigt, jag har ingen aning o kan inte finska jag heller
|
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1436 besök totalt |