| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
FILM: Här är den - Ae86 kickar R-34 GT-R arsle *SMILE*
|
2229 besök totalt |
|
http://www.systemtext.com/Mowgli/Bes
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Jösses, dra åt skogen vad dom körde ! helt galna ju!
sen är det ju en annan sak att detdär knappast var frågan om några standard ae86or. Och vad väger en skyline ? Hursomhelst, imponerande kvicka bilar allihop.
_________________ Gustav Franzén |
||||
|
GustavF
det står i början av filmen vad som e gjort med AE:orna de har lite olika chassietrim & motortrim men det är ju ändå coolt att de håller jämna steg med en SUPERBIL men så e ju banan KROKIGT VÄRRE OKSÅ _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Ganska kul bana verkade det vara!
Men lite för trång för att rejsa på iofs! Annars ett ganska kul ställe att lägga en bana på? Längst in i en dalgång såg det ut som = ganska trångt ställ UTAN avåkningsmarginaler
_________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Som Kinnekulle då... byggt i en stor grop
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Dori Kin
Det är väl inte så konstigt att R-34:an förlora mot en sån här kille i en AE86: http://www.driftclub.com/DriftKing.h Det skulle iaf jag göra. Men jag antar att ingen av de där killarna var nybörjare iofs.
_________________ /Jimmy Flodell 0-100km/h? Ja, det borde den väl göra. BMW 2002Tii, Ford Consul och Scorpio. |
||||
|
Re: Dori Kin
han som kör GT-R'n är en av de top10 förarna i japan alla kategorier _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Re: Dori Kin
ok, ja han kör väl inte som en kratta han heller. Men jag tror att GT-R'n har ändå en klar nackdel på en så liten och smal bana när den är så stor och tung (relativt sett). Och Toyotorna är coolare dessutom, jag gillar små "gamla" bilar med bakhjulsdrift som är hottade och gärna med sugmotor. Coolt. _________________ /Jimmy Flodell 0-100km/h? Ja, det borde den väl göra. BMW 2002Tii, Ford Consul och Scorpio. |
||||
|
skulle tror det - filmen är typ 4-5 år gammal - men jag vet inte säkert.....
Kanske Perra kan svar på det genom att se på filmen. motormässigt är den standard iaf Vänligen/ ..............K
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
2229 besök totalt |