| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: STANCE WHEEL 15x8 ET 25 4x100
|
1931 besök totalt |
|
har ett uppsätt helt nya riktigt jävla feta fälgar. skulle suttit på min old school civic men inset att denna bilkommer ta något år o få som jag vill så att ha ett uppsätt helt nya färlgar ligandes flera år känns korkat. så provar sälja dom. kommer från STANCEWHEELS och enligt mitt öga riktigt fina fälgar. skulle gissa att dom håller kvalite med rota, DRAG o XXR dessa heter EMOTION 15x8 ET + 25 3" läpp 4x100 fälgarna e helt nya ändast pårov påhängda på min civic innan den revs. Pris: 5500.- (kan skickas med bussgods o kostar +600.-) finns utanför Lund i skåne PM finkar fint 0739-604629 skulle jag inte svara så skicka sms.
_________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||||
|
_________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
|
||||
|
Re:
Prexis, annonsregler
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
|
Re:
Sorry för trådkapning
Vad är det för yttre resp inre fälgbanor på BBS-fälgarna? Vad är det för centrum på dom? _________________ Paul Sjöholm - Kadett C i div förädlade varianter |
||||
|
Re:
Du har PM! Sorry för trådkapning. Snygga fälgar btw. Får jag loss pengar och dessa är kvar så kan du se dom som sålda. Mvh Peter _________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1931 besök totalt |