Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
4870 besök totalt |
SÄLJES: Recaro stolar, bälte samt gott & blandat.
2 st Recaro pole position spg stolar använda 2 mån i nyskick, tillverkade feb 2006 pris 7000 kr SÅLDA. Har tyvärr inte stolfäste men original Recaro till dessa kostar 70 euro. ![]() ![]() 2 st svarta Sabelt 3 tums 4 punktsbälte inklusive mjuka pads fia godkända 2012 ut, (nya aldrig monterade) pris 2000 kr SÅLDA. ![]() Stack mekanisk turbo trycks mätare (ny) nypris 1550 kr på Trendab pris 900 kr SÅLD. ![]() Tial 50 mm bov pris 1500 kr (ny). ![]() ![]() Startknapp på platta 150 kr (ny). 7 st strömbrytare 400 kr (nya). 1 st 2 polig huvudströmbrytare 100 kr (ny). Omp pedaler + Omp växelspaksknopp 200 kr (nytt) SÅLDA. ![]() Pma eller ring 070-751 70 39 mvh Marco. Köp allt billigare. _________________ Marco Sciacca Tunström. Toyota Supra Mk5 B58 |
||
Vad är det för infästning till karossen för bältena ? Ryggen i buren och i golvet fästes det hur ? Skulle vilja vet om jag kan använda mina befintliga fästen eller om det måste byggas om ?! Har du bild på det vore det kanon !
_________________ Robert Bergman |
||
Re: Hej.
Jag tar den andra! Snälla!!! Har letat länge, länge efter en bättre beg PP, det finns t.o.m. en annons här på Rejsa (dock ej uppad på ett tag)... MVH Jonas P.S: Kan iofs köpa bägge också, men om nu någon vill dela på paret är jag med på det ![]() _________________ Jonas Thiger Porsche 997 GT3 -08 Porsche 964 turbo -91 SÅLD! Porsche 964 C2 -90 SÅLD! PCS 4205 |
||
Re: SÄLJES: Recaro stolar, bälte samt gott & blandat.
Lägger du undan dem te mig så kommer jag o hämtar om några dar ? ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
Vill bara tacka för stolsaffären, skicket på dem var superbt, går inte att skilja mot nytt! Och frakten ordnades ju också smidigt och bra
![]() MVH Jonas _________________ Jonas Thiger Porsche 997 GT3 -08 Porsche 964 turbo -91 SÅLD! Porsche 964 C2 -90 SÅLD! PCS 4205 |
||
![]() |
SÄLJES
![]() |
4870 besök totalt |