| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Dekaler! printade såväl som skurna, Kika närmare.
|
1 besök senaste veckan (21291 totalt) |
|
Re:
Skall kolla med min leverantör om jag kan få tag på dekal som är tillräckligt värmetålig, annars kan jag skära ut en schablon så kan du lacka. Har gjort schabloner till ett par porsche-bromsok, väntar fortfarande på lite bilder på hur det blev =D TOTTeN - Hojta med dimensioner så fixar jag laminerade stickers som tål stryk! /rengör ordentligt, och jag menar ORDENTLIGT om det är plast -speciellt om det är lite grynig plast, dekal har en tendens att inte sitta helt hundra på plast men rengör man ordentlig så sitter det! =) _________________ Jonas Hammar Behöver du Dekaler? skurna som printade -jag fixar! Jonas.Hammar@live.se |
||||
|
har monterat mina dekaler och rutstreamern!! mkt nöjd med resultatet på trycket och kvaliten på materialet!!! tackar!
redig rutstreamer så man ser vad man tänker när solen ligger på!!
_________________ Dennis Martinsson mb 190e 3.6l 24v TURBO 546rwhp 806nm vid 1.1bar |
||||
|
fan det där vart ju nice!
Fast personligen så skulle jag velat flytta ner texten något för att rutan är såpass välvd, svårt att veta i förväg hehe - maila mig om du vill göra en deal på en ny streamer, paya frakten och en kompispeng så får du en ny
Typ såhär
_________________ Jonas Hammar Behöver du Dekaler? skurna som printade -jag fixar! Jonas.Hammar@live.se |
||||
|
Re:
Trådjackning... Jag vill ha en likadan fast olika:-) Kör en Mazda 3 MPS o har ju regnsensorn vid backspegeln. Om jag mäter upp var den sitter, kan du skära ut ett passande hål i streamern då?
_________________ Niclas Swahn |
||||
|
Re:
japp sådär ska det se ut!!! får väl ta och beställa en ny då!!
_________________ Dennis Martinsson mb 190e 3.6l 24v TURBO 546rwhp 806nm vid 1.1bar |
||||
|
Peak64, klart jag kan ordna det
men då lär du nästan fixa en mall åt mig för hur den kommer se ut, enklast e nästan att ta en rulle papper från ikea, typ ritpapper man köper på rulle, eller om du har nå omslagspapper sen i julas över och lägga över, tejpa fast å rita ut. kan du göra det och sen antingen göra en ritning på den å skicka över mailen, eller vika ihop pappersmallen och posta den till mig så får du det exakt där du vill ha't.
det där med vindrutestreamers är ingen exakt vetenskap eftersom välvningen på rutorna skiljer sig asmycket från bil till bil Denta190t: Då fixar vi det! skickar ett PM med pris och tidsuppskattning _________________ Jonas Hammar Behöver du Dekaler? skurna som printade -jag fixar! Jonas.Hammar@live.se |
||||
|
Re:
Jag återkommer inom kort när mallen är klar!!! _________________ Niclas Swahn |
||||
|
_________________ Jonas Hammar Behöver du Dekaler? skurna som printade -jag fixar! Jonas.Hammar@live.se |
||||
|
Re:
Schablon skulle kunna fungera och har varit inne på det tidigare. Ska dock vara en trefärgslogga så är lite meck med det.
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||||
|
Kan du fixa SMA dekaler och behöver dom nästa vecka isåfall redan..... både stora och små..... skurna i rött och vitt.
den här fast jag vill ha 2st stora ca en meter längd och vit text och rött istället eftersom dom ska sitta på en svart bil...... sen vill jag ha 100st små ca 10cm långa med svart/rött enligt jpg..... Och jag har inget bättre original heller just nu.. grejjar du det?.... ring mig på 0708 800 695 så är du snäll så får jag pris av dig |
||||
|
Re:
Denta!! jag har printat ut en ny Framrutestreamer åt dig, är du intresserad så får du den för 150spänn plus frakt så möts vi halvvägs :P ------------ Fredrik - SLC Har skickat ett PM till dig =) Rocka på! _________________ Jonas Hammar Behöver du Dekaler? skurna som printade -jag fixar! Jonas.Hammar@live.se |
||||
|
Vad skulle en sån här dekal till motorhuven kosta
http://www.turnermotorsport.com/p-33 Men ljusblå mörkblå och röd , på huven . _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||
|
|
||||
|
ååå samma här.. mailat under ett par månaders tid, först va det jätte suget på att göra massa dekaler men sen inte hört ett ljud..
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Dekaler! printade såväl som skurna, Kika närmare.
|
1 besök senaste veckan (21291 totalt) |