| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 17" fälgar 2000kr!!
|
1420 besök totalt |
|
säljer härmed mina fälgar. någon är i dåligt skick pga ytbehandlingen har börjat flagna ordentligt. kan dock få fälgarna blästrade för en liten summa! 235/45 R17 bak, aningen sneslitna. funkar men tror dom gått över till icke lagliga. 225/45 R17 fram. däcken är i ok skick, funkar o köra runt på. lagliga. fälgarna kan tas med på resa mellan sthlm och gbg. uppvägen via örebro. nedvägen via jönköping/växjö o sen mot gbg. annars står köparen för frakten.
_________________ Marcus Söderlund |
|
Hur breda är de? ET 40?
Nåt kvalitetsmärke så de tål en passage över kurbs utan att ta för mycket stryk? Hur ofta passeras Växjö? Har ett par kompisar där man kanske kan styra ihop en avlämning med... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
|
Bredd kan jag svara på på söndag. RH är de som står i centrum på fälgarna. i ärlighetens namn vet jag ej så mkt om dom. Dom döljde med när jag tömde plånboken vid bilköpet. då jag ska rejsa i garaget närmaste året så behöver jag inte alla 5 paren fälgar jag har känner jag
åker förbi växjö den 12 denna månad. på em/kvällen.
Har dock en intressant före dig så får låta honom bestämma sig innan jag säger något mer
mvh _________________ Marcus Söderlund |
![]() |
SÄLJES
|
1420 besök totalt |