Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
3209 besök totalt |
Mer dubbelpostproblem?
Jag tycker att det kanske kanske är vanligare att jag ser att olika råkat ut för dubbelpostningar. Vad säger ni andra, har ni råkat ut för det oftare på sistone? Något hum isf hur länge sen det blev värre? Vad händer egentligen när det händer? Får ni en blank sida och backar och postar igen eller händer det på något annat sätt? _________________ ![]() |
||
Jag tycker inte att det händer oftare nu än förut. Där emot händer det med jämna mellanrum när man försöker posta att det går väldigt segt och sedan till slut brukar det komma något felmeddelande (kommer tyvärr inte ihåg vad som brukar stå) som säger att det inte gick att posta. Då brukar jag öppna en ny flik med rejsa och kolla, och då har inlägget i 100% av fallen blivit postat.
Hoppas infon var till någon nytta och att den var begriplig! ![]() |
||
Re:
Håller med, låsningskrockarna som det kommer systemmail om är få numera. _________________ ![]() |
||
Re:
Utan att läsa felmeddelandet, backa och kolla om det blivit postat så skulle det bli fler dubbla för mig, kanske hela fem om året eller så ![]() |
||
Re:
Jag har upplevt det också, något felmeddelande men när jag kollar så är det postat. Tror faktiskt aldrig jag lyckats med en dubbelpost på rejsa. _________________ Martin Öberg ![]() |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
3209 besök totalt |