Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2037 besök totalt |
Stod hos Dahlbacka Bil i Orminge idag. Precis såld. Men ball!
Vad är detta för skönhet? ![]() mer bilder .... . . . ![]() mer bilder .... . . . ![]() mer bilder .... . . . Snyggare bak än fram? ![]() ![]() Suddig (som fan) mobilbild. Roligare med suddiga än inga alls ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Eftersom reg plåten syntes kunde jag inte hålla mig att kolla upp den
![]() Så jag håller tyst... ![]() |
||
Kellison Astra gt!
kanske lite fusk här med, men jag har sett bilen förr i ett närbeläget garage, dessutom har jag sett en gul i tyskland som dom körde historisk racing med! och om jag minns rätt så tror jag denna var byggd runt 1962... fast där kanske jag minns fel... _________________ Robin Westerlund.. långlopp,superkart och amerikanskt järn!! |
||
Den där har jag torrkört i samma bilhall som bilden är tagen i, det tog sin långa stund för att rätt köpare skulle hitta den alltså
![]() ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
Jag har läst ett repotage om den för ett tag sedan vet jag! Kan mycket väl varit i Automobil. Mycket frän bil iaf! ![]() EDIT: Teknikens värld Classiska Bilar var det jag såg den! _________________ Nicklas Törnros |
||
Som gammal dragracer känner man igen "Tijuana Taxi" i originalutförande
![]() Hur många små biltillverkare fanns det inte på 50 o 60-talet som anammade glasfiberkarosser... ![]() ![]() _________________ Paul Sjöholm - Kadett C i div förädlade varianter |
||
Frän bil. 18 byggda av fabriken, samt ett gäng sålda som kit cars. Tror det var 1961-63. Tog några bilder på den i Nacka - blev reportage i Automobil 10.10.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
_________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 |
||
Så jag har redan läst om den och glömt ![]() ![]() ![]() Lite skillnad på foton (mina) o foton (dina) ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
här är bild på den jag såg 2006 på nurburgring tävlandes i historisk racing.
![]() riktigt tuffa bilar, fast jag har ingen koll på hur bra dom är chassiemässigt, jag har för mig att den röde här uppe har ett typ av monocoque chassie sen är allt mekaniskt från corvetten... _________________ Robin Westerlund.. långlopp,superkart och amerikanskt järn!! |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2037 besök totalt |