| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålda, kan tas bort.
|
908 besök totalt |
|
Sålda, kan tas bort.
Har några fälgar som blev över från golfprojektet.
Väldigt snygga, tycker jag
Bultmönster är som sagt 4x100, ET är 38 om jag inte minns fel. Och det finns såklart 4st av dem. De är extremt sparsamt använda, killen jag köpte dem av hann bara montera däck och köra nån vecka innan han tyckte det var "fel stuk" på dem och sålde. Sen har de legat i mitt förråd i några år och nu börjar sambon bli irriterad.. Ska vi börja på 2000kr? Maila eller skicka PM. Grejerna finns i Umeå och kan skickas mot förskottsbetalning/bussgodsbetalningsgrej _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||
|
_________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
||
|
_________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
||
|
Re:
Blev bara förbannad av att ha ute annonsen så bilen blir nog kvar. Det är mindre huvudbry att skrota den
Fälgar får man aldrig för många av. Fälgfetish som man har så rinner det till lite av dessa! Och vita av dessa sitter som en fläskläpp på en vit Jetta. Om man nu får för sig det
_________________ Jocke Hellqvist. |
||
![]() |
SÄLJES
Sålda, kan tas bort.
|
908 besök totalt |