| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
porsche boxter fråga..
|
1782 besök totalt |
|
porsche boxter fråga..
Tjo nån som vet om det är mycket jobb att bygga om en höger styrd porsche boxter till vänsterstyrd..? funderar på att importera en å ha som trackday bil . tack på förhand _________________ Johan Andersson.... det ska gåå fooort.. |
||||
|
Ska det vara en ren nöjesbil så ta högerstyringen som en utmaning och kör istället för att bygga om
Det finns inget andrahandsvärde att jaga eftersom de inte är direkt ovanliga med nån rattplacering. Men var beredd att sportbilar i UK är vårdade lika väl som vilken arbetsbil som helst (Jämför med jämngammal Partner/Caddy/Kangoo etc här hemma) |
||||
|
Re:
Nicklas är det av egen erfarenhet eller hörsägen? (skicket) Är nämligen själv sugen på bil från England så jag är intresserad av info, det skiljer en hel del i pris om man jämför. _________________ Tommy Andersson The speed was alright, but the corner was to tight. PCSR 8C 1:a 2012 PCSR Klass 8C 1:a 2011 PCSR klass 8B 1:a 2010 PCSR klass 8B |
||||
|
Re:
Jag har jobbat på en firma som importerade från stora delar av världen och billiga bilar i England är risiga bilar. Dyra bilar i England är bra bilar... Ska du ha det som rejsbil så är de bra att bygga vidare på då man inte behöver gråta över att slakta en fin bil. Ska du ha något att putsa på så kostar det lika mycket i vilket land du än väljer. Det jag kan säga är billigare i England är Lotus, Porsche, Ferrari, Lamborgini som är felstyrt (vänsterstyrt) i deras land. Amerikanska bilar som nästan aldrig är högerstyrda är oftast väldigt billiga i England. Corvette _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 En vit Opel -18 |
||||
|
Re:
De är billiga av en anledning, men som sagt, om du ska använda den så kvitter det ju om lacken är lite dassig etc. Saker som du ska plocka bort behöver tex ju inte vara i superskick. Men ibland är prisskillnaden mest beroende på tillgång och efterfrågan (eller bristande servicekunskap som för RX8orna). De har stor omsättning av vad vi tolkar som specialbilar, eftersom de används som vilken bil som helst (förmodligen även som motsvarande tjänstebilar). |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
porsche boxter fråga..
|
1782 besök totalt |