| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Foruminfo/frågor
FRÅGOR OM UTLEVERANS AV TRÖJOR!!!!!
|
1, 2 >> 3499 besök totalt |
|
För att förenkla så vore det kanon om några av er kunde ställa upp som regionsombud, dvs ta emot en bunt tröjor så får folk komma o hämta dem (perfekt ursäkt för att träffas o köra gokart eller sitta o ljuga lite dessutom ) På så sätt så blir det färre paket att packa och lägre fraktkostnader.
Så min tanke är så här: 1. Du som kan tänka dig vara ett "regionsombud" skriver det här i tråden, och i vilken stad du bor. 2. De som bor i närheten och kan tänka sig att hämta från sitt närmaste ombud skickar ett PM till honom/henne. 3. När det sen finns tröjor här att skicka iväg så behöver jag bara en lista från varje ombud på vems tröjor som ska dit. (de som bor ensamma långt bort får naturligtvis tröjan skickad till sig osså i eget paket)
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
|
||||
aldrig! Inser du inte att Magnus har blåst dig (och oss)! imorgon lägger han ner rejsa o sticker med alla pengarna.. sen ser vi inte rökan av honom mer!
|
||||
|
magnus kommer att få beta-exemplaret i sin hand inom ett par dygn och om domen faller väl ut så blir det leverans om 1-2veckor.
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Nej säg inte så
_________________ --VVTS-- |
||||
|
Vetgirig
Alltså-jag har nog läst ca 6000 poster (ja, 600 iaf...) och jag kan inte hitta nån info nånstans whatsoever om utseende (som att det spelar roll ) pris, (ja, som att det spelar roll ) eller hur man kan komma över en, två eller sju. Finns det nån statistik hur medlemsförteckingen ser ut häuppöver norrland? Tänkte mest på regionsombud då...
_________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||
|
Re: Vetgirig
gör en sökning på tröjor och du kommer finna både utseende och pris _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
|
1, 2 >> 3499 besök totalt |