| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Recaro racer SP-G 2st stolar kopior / 1st OPM RS
|
4718 besök totalt |
|
Skick som nya på SP-G kopiorna med enderrede 5000kr bra skick på OPM stolen med underrede till volvo 740, lite dammig på bild:/ 1600kr finns i sthlm ekerö 0705589128 matte
_________________ Mattias Harvig Hjälp o flytta bilen? Jag har BE kort och bilsläp här i Sthlm Skicka ett pm för kontakt |
|
de är en lite äldrestol,så det datumet har nog gått ut.. fin o skön stol annars, hör av er på telefonen om ni vill ha snabbare svar än..kanske flera dagar innan ja svarar här! för eran egen skull annars kanske de ni va intresserade av är sålt..
mvh Mattias _________________ Mattias Harvig Hjälp o flytta bilen? Jag har BE kort och bilsläp här i Sthlm Skicka ett pm för kontakt |
|
de är en lite äldrestol,så det datumet har nog gått ut.. fin o skön stol annars, hör av er på telefonen om ni vill ha snabbare svar än..kanske flera dagar innan ja svarar här! för eran egen skull annars kanske de ni va intresserade av är sålt..
mvh Mattias _________________ Mattias Harvig Hjälp o flytta bilen? Jag har BE kort och bilsläp här i Sthlm Skicka ett pm för kontakt |
![]() |
SÄLJES
|
4718 besök totalt |