Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 9317 besök totalt |
Re:
![]() Som vanligt så släpps ju tiderna allt eftersom, ingenting att oroa sig för... ![]() |
||
Gött att september är uppe, dags att börja boka rum och sånt då, förresten något arrangemang på plats i september man bör se? Superbike är väl inget jag suktar efter men av övriga kanske?
_________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Re:
Ånej, den planeringen la jag in innan januari ens var uppe ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Det står "World series by Renault" sista helgen i Juni. Någon som vet om det är "stort" och drar en massa folk så att det är svårt att hitta boende de dagarna?
_________________ Daniel Borgström Yamah YZF-R1 2009 Toyota iQ 2010 Varv på Ringen: 50 BTG 8:48 |
||
Re:
Jag var nere o körde för två år sen när det var detta event. Jag märkte inget av det faktiskt. Varken på banan eller runt omkring. _________________ Jens Lanvin |
||
Okej. Sitter och kollar boende och det verkar faktiskt som att det är lite halvsvårt att hitta, iaf alla nätter på samma ställe men det löser sig nog
![]() _________________ Daniel Borgström Yamah YZF-R1 2009 Toyota iQ 2010 Varv på Ringen: 50 BTG 8:48 |
||
Re:
Beror på hur man vill bo också. De flesta mindre gasthaus och liknande har väl inte så avancerade hemsidor att man kan se vilka datum de har fullbokat? Det finns ju boende i varenda håla så att hitta något ledigt är som Johan skrev väl mest en fråga om avstånd i värsta fall. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||
Absolut, hittar man inget får man leta längre bort men vi siktar på Adenau i första hand och Nürburg i andra hand
![]() Jag tycker däremot det är svårt att hitta någon vettig sida med gasthaus/privatzimmer men den jag hittat visar ju om det är bokat eller inte. _________________ Daniel Borgström Yamah YZF-R1 2009 Toyota iQ 2010 Varv på Ringen: 50 BTG 8:48 |
||
Jag har heller inte hittat någon bra sida för Adenau men det går att hitta en del genom att googla (eller få tips av bekanta). För Nürburg så finns det en rätt bra sida med (alla?) ställen i byn: http://www.nuerburg.de/
_________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||
Re:
Vill du bo i Adenau är det bästa att vända sig till deras turistbyrå, kontaktinfo här: http://www.hocheifel-nuerburgring.de Om du inte kan tyska så skicka ett mail eller ring dem så hjälper de till. De hittar garanterat rum åt dig om du inte vill bo på hotell. |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 9317 besök totalt |