| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
sålda!
|
3938 besök totalt |
|
sålda!
BMW original M fälgar e87, passar även e36/e46. 7,5" fram och 8" bak. 205 däck fram och 225 bak har jag för mig. 4-5mm kvar. Tyvärr riktigt smutsig på bilden men är i bra skick, finns märken och något mindre skönhets skav. SÄLJES NU FÖR 4500:- eller bytes mot billigare 17" till e36 8" breda + pengar.
_________________ Björn Johansson 1st BMW E87 2st BMW E39 5st BMW E36 |
||
|
Re:
7 1/2 X 18 ET:49 Fram 8 1/2 X 18 ET:52 Bak Vill inte vara besserwisser men det är E87 fälgar: M Dubbeleker 208
Tillval från fabrik till 1-serien med M Sportpaket. Från fabrik satt det 215/40R18 Fram & 245/35R18 Bak
|
||
|
Vill du byta mot dessa?
Äkta BBS Split. Nankangdäck som gått 150mil. 225 fram, 245 bak. 7,5x17 och 8,5x17 Inte ett märke i fälgarna. Måste byta pga nya bromsar.
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
|
Re:
Hallå Björn! Jag var ju sugen tills jag fick bilder på de andra 3 fälgarna som var ganska risiga i skick. Men om du kan tänka dig att gå ner i pris så hör av dig så kan vi göra som vi först bestämde, att du lämnar de till min kompis i Stöpen mot kontant betalning. Isåfall, kolla gärna mönsterdjupet en gång till samt fabrikat på däcken. Mvh Patrik _________________ Patrik Skoog |
||
|
Hej Patrik.
Det var inte dig jag syftade på när jag nämnde köpare som inte dykt upp. Jag anser inte att fälgarna är risiga som du beskriver, som jag sa är dom rejält smutisiga på de bilder jag skickade, visst finns det märken men hade det inte funnits märken hade priset var ett helt annat. Helt fel tid att sälja sommarhjul och jag tycker inte att priset är högt. Specificera dig gärna med ett bud. Återkommer med vidare info om däckens märke och skick. MVH _________________ Björn Johansson 1st BMW E87 2st BMW E39 5st BMW E36 |
||
|
Föreligger det tveksamheter om skicket är ju en god idé att blaska av fälgarna och ta ett par högupplösta bilder på alla 4 fälgar och på nära håll för att ladda upp här på rejsa.
Modellen i sig är ju riktigt läcker på E87, funkar ju även klockrent att lacka svart som polaren gjorde. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
![]() |
SÄLJES
sålda!
|
3938 besök totalt |