| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Sjöö Sandström ORC klocka
|
2 besök senaste veckan (4374 totalt) |
|
Hej Skall ev sälja en Sjöö Sandström ORC klocka som är svensk tillverkad nr 145 Klockan har box osv, i mkt bra bruks skick. denna klockan tillverkas inte längre och är svårt att få tag i. Obs metal länken finns säljes inte utan med svart skinn rem Säljes till förmån av handikapp anpassning av min banbil BMW M3 e30
Pris = bud Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
|
Vad är det för skinnband? Bild? S&S original eller något annat mumbojumbo? och var har stållänken tagit vägen? Den senare kostar som nämligen $$$ att komplettera med (typ 6k är det om jag inte minns alldeles fel).
_________________ Fredrik Nehlén |
|
Sjöö
Hej Klockan är en exakt lika dan som på bild dvs med stål knappar. Stål länken har jag din min andra Sjöö Sandström ORC. Ett org skinn rem följer med vid ev affär. Och jag stållänken hos SS kostar 6000 :- Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
|
Sjöö
Hej Alla Denna klocka köptes tillbaka då jag saknade den såå men nu så skall den säljas igen då jag prioriterar att M3 skall få komma ut med mig bakom ratten och då skall den modifieras pga handikapp
Säljer klockan för 15000:- ink allt då även en ny metal länk. Klockan är ny servad hos aktoriserad urmakare. Kvitto finns på detta samt länken. Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (4374 totalt) |