Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1282 besök totalt |
KÖPES: Halvbur / bur BMW M3 E46
Är på jakt efter en Halvbur eller Bur till BMW M3 E46 så fort som möjligt, någon som har att sälja eller vet var man kan skaffa en sådan snabbt. HÖR AV ER!! Med vänliga hälsningar, Fredrik Bergström Helsingborg _________________ S1000RR |
||
Re: bur
Jag beställde genom Schmiedmann och då hade dem en i lager på hemsidan! Blev meddelat att det kunde ta 20 dagar att få hem buren och det köpte jag. Väntat 3 månader nu och har ett preliminärt levtid nu igen, v15??? känns långt dit! Hört att Heigo har lång lev-tid också. Ingen som kan hjälpa mig? ![]() ![]() _________________ S1000RR |
||
Hej, jag beställde bur från www.safetydevices.be. För att titta på lite bilder osv så kan man gå in på www.safetydevices.co.uk istället. Dom har en förstärkning också som man sätter mellan dämpartornen bak, bra att ha om man tex tänker köra med coilovers då det stagar upp bakdelen lite.
Även http://www.thorneymotorsport.co.uk har en del liknande alternativ, bland annat någon clubsport-variant som kanske kan vara lämplig. Vad gäller leveranstider så har jag tyvärr ingen aning. Lycka till med letandet ![]() _________________ Peter Burda |
||
Re:
Ska kolla upp detta! Tackar så jätte mycket för alla som vill hjälpa till! ![]() _________________ S1000RR |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
1282 besök totalt |