| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Nya katalysatorer BMW M3 3,0 E36
|
1137 besök totalt |
|
Bilen fick ett annat avgassystem innan jag hann montera dessa nya, oanvända katalysatorer. Är köpt från England och ska hålla bra passform. Men vet inte då jag aldrig monterat det. Passar BMW M3 3,0 eller alla e36 om du sätter ett grenrör och slutburk från M3. Säljes till bästa bud!
Skriv här eller maila mig på padde@cmplete.com _________________ Daniel "Padde" Lindstedt BMW 328 projekt i samarbete med: NFS.nu | Collex Styling | Schmiedmann | Adolfsson Composite | PPF | DOTZ | |
||||||
|
Re:
Köptes på ebay från dessa http://myworld.ebay.com/ebaymotors/c Kan gå ner och väga hela paketet under dagen ..
_________________ Daniel "Padde" Lindstedt BMW 328 projekt i samarbete med: NFS.nu | Collex Styling | Schmiedmann | Adolfsson Composite | PPF | DOTZ | |
||||||
|
Re:
Jag skambjuder 1500:- men då ingår transport innan hösten till Mr TJ
Re:
2000:- med transport är mitt sista bud ..
_________________ Daniel "Padde" Lindstedt BMW 328 projekt i samarbete med: NFS.nu | Collex Styling | Schmiedmann | Adolfsson Composite | PPF | DOTZ | |
||||||
|
Re:
11.7 kg totalt .. med klämmor o allt .. _________________ Daniel "Padde" Lindstedt BMW 328 projekt i samarbete med: NFS.nu | Collex Styling | Schmiedmann | Adolfsson Composite | PPF | DOTZ | |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1137 besök totalt |