Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3765 besök totalt |
SÄLJES: Golf GTI Turbo 400hk.
![]() Bilen är helt rostfri, ett väldigt bra exemplar. otroligt potent bil med de rätta bitarna som jag kör alla dagar. 0.9 blandad körning och 0.7 landsväg. (Bilen är ej registrerad med modifieringarna.) ABF 2,0l 16v Turbo. Bromsad hos PPF. Mappad på BF95. EMS Motorstyrning Garret GT30BB Turbosmart 44mm wastegate Nuke Blackline 50mm dump 880cc spridare Lätt svänghjul med enskivig sportkoppling Bahnbrenner insugsningsrör med 70mm spjäll Smidda Wössner kolvar Smidda H-profilsstakar från Scat Balanserad vevaxel Mirafräst topplock med Supertech ventilfjäderkit Turbo smart E-boost laddtrycksstyrning 3" hela vägen från turbon Batteri flyttat till skuffen Effekt: 400hk & 460Nm i maskin. Toppar 255km/h på varvbrytet med nuvarande däck/fälg. Torkar av det mesta som kommer ivägen. KW Coilovers och plastbussningar. 17" fälgar med 205-40-17" MS däck. 356mm bromsar och 8-kolvs ok från k-sport. Nyper riktigt härligt! Inredning: GTI edition original i nyskick. Sportinredning med Recaro stolar. Stor GTI och VW logga i hela innertaket mm... Kenwood CD med USB ingång. Ev kan jag byta mot någon trevlig hoj eller nåt annat kul. någon gammal lyxbil eller nåt busigt kanske? ring/maila för mer info. Jag jobbar skift så nås jag ej på tele så maila gärna. finns annonsen kvar så är bilen kvar. Pris: 79000:- 0708767133 sportevo@hotm... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mer bilder: http://www.garaget.org/?car=276373 _________________ Sammy Lundin |
jag har snittat 9,2 mil per dag sen jag köpte den. bruksvänlig. drar vanligtvis 0.82-0,85l/mil. högsta notering är 0.95 superblandad körning (allt ifrån åka till jobbet till att testa toppfart och dräpa snabba bilar). lägsta är 0,72. mappad på blyfri 95. Jag kör alltid 20min innan jag lastar på minsta lilla. så alla temper är perfekta. den fick ny olja och filter för ett par veckor sen. (senaste castrol edge sport 10w60 rek till bmw M)
värsta ekonomikärran =) och den torkar av allt som BMW's M-avdelning säljer över disk längs landsvägarna. Jag kan tänka mig byten. allt ifrån nåt där tre barn sitter vettigt till nåt kul som en fräsig hoj eller sportbil. _________________ Sammy Lundin |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3765 besök totalt |