| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Förare till lan sökes (8-9 maj)!!!
|
3 besök senaste veckan (6376 totalt) |
Det är mest TKRA's tider där, GG's tider är vassare, tror dock att jag har en catalunya tid där som dock är gjord bara som testvarv ej heller med 1.15 patchen, så troligtvis komme tiderna vara nere på 1.50-1.51 senare, så var inte orolig att du får köra ensam i fronten
|
||
|
Nu börjar det närma sej att åka till morgongåva o köra lan,är det verkligen inte några som är pigga på att åka dit ,det fins ju så mycket bra förare i rejsa.nu så några fler borde väl villa åka dit,Vi som bor i Stockholm har ju inte långt dit,Så rejsa.nu grabbar tänk över om det inte skulle vara kul att få köra lite race där det inte laggar utan det blir täta o kul race,det fins några platser kvar,Det kommer förare från nästan hela landet så samåkning brukar gå att fixa,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Jag åker från Örebro och har plats i bilen! (jag har en Mondeo kombi)
Ni som bor söderut kan ställa bilen i Örebro och åka med mig den sista biten, så spar ni 15 mil x 2. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Angående Resja.nu
Hej! Jag har hört många som säger att det finns en hel skrelldus med bra förare i Resja.nu. Vi vore mycket glada om Ni kunde ställa upp på lanet och slåss om dom ädla medaljerna och dom goda nubbarna som man vinner :-) Mvh Munken-TKRA www.munken.org _________________ Magnus Andersson TKRA - Team Kumla Race Ace's www.munken.org /Älskar täta Race...... |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Förare till lan sökes (8-9 maj)!!!
|
3 besök senaste veckan (6376 totalt) |