Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Förare till lan sökes (8-9 maj)!!!
<<   1, 2, 3, 4, 5
3 besök senaste veckan (6376 totalt)
Tibur
Piteå->Långträsk
Här sen Jan 2004

fuZe skrev:
Jo de vore kul o köra lite andra banor än dom som ingår i Sim-C ligan jag kör i

Tittade lite på hemsidan för lanet (http://home.swipnet.se/~w-25676/index2.htm) på varvtider för ETCC
och tiderna för Catalunya kan väl vara bättre?
Han som var snabbast i kvalet på Sim-C när vi körde där körde på 1:50.350 men tiderna på Mugello och A1-ring är jäkligt snabba. På Brands kommer jag inte ihåg vad vi körde på

Men verkar som att de kommer att bli ett kul LAN, många snabba förare som är med. Synd att man inte kan komma själv

Det är mest TKRA's tider där, GG's tider är vassare, tror dock att jag har en catalunya tid där som dock är gjord bara som testvarv ej heller med 1.15 patchen, så troligtvis komme tiderna vara nere på 1.50-1.51 senare, så var inte orolig att du får köra ensam i fronten

Stockholm
Här sen Apr 2003

Trådstartare
Nu börjar det närma sej att åka till morgongåva o köra lan,är det verkligen inte några som är pigga på att åka dit ,det fins ju så mycket bra förare i rejsa.nu så några fler borde väl villa åka dit,Vi som bor i Stockholm har ju inte långt dit,Så rejsa.nu grabbar tänk över om det inte skulle vara kul att få köra lite race där det inte laggar utan det blir täta o kul race,det fins några platser kvar,Det kommer förare från nästan hela landet så samåkning brukar gå att fixa, thumbs up thumbs up

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Jag åker från Örebro och har plats i bilen! (jag har en Mondeo kombi)

Ni som bor söderut kan ställa bilen i Örebro och åka med mig den sista biten, så spar ni 15 mil x 2.

Team Swedish Racing Mates
Citera
munken
Kumla Kyrkby (Sweden)
Här sen Dec 2003

Angående Resja.nu

Hej!
Jag har hört många som säger att det finns en hel skrelldus med bra förare i Resja.nu. Vi vore mycket glada om Ni kunde ställa upp på lanet och slåss om dom ädla medaljerna och dom goda nubbarna som man vinner :-)

Mvh Munken-TKRA
www.munken.org

/Älskar täta Race......
Citera
Racingsimulatorer
Förare till lan sökes (8-9 maj)!!!
<<   1, 2, 3, 4, 5
3 besök senaste veckan (6376 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande