Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 2 besök senaste veckan (31261 totalt) |
Re:
Hallå gubbar - visa lite respekt - liket har ju knappt kallnat ännu! ![]() Jag har en lång lista av varierade och spännande GT-bilar, bara några exempel: 930, 964 RS, 965, C5 Z06, 350 Z, NSX, 928 GTS (!) eller en vit M3 E36 i bra skick är ju alltid frestande. ![]() _________________ -- |
||||||
Re:
![]() ![]() |
||||||
Det var inte länge du hade den...du är snabb i vändningarna.... Hann varken prova cabben eller Turbon innan de var borta.....
> ![]() Men förstår vad du menar med att det tar tid, det och till viss del pengarna har gjort att jag inte tagit steget fullt ut. Själv hämtade jag en KZ2(fd ICC) kart idag för riktigt buskörning, SJUKT kul för små pengar och utan dåligt samvete om den står en månad utan att användas men kan också användas flera ggr veckan om man vill utan att det är dyrt. Intressant lista med bilar du funderar på i klart varierande prisklasser ![]() 350Z tycker jag verkar mest ointressant av de alternativen....vet inte om de har stora ändringar på USA bilen men jag körde en automatare kring bergen runt Salt Lake City förra året och den var inte särskilt upphetsande anser jag. Tråklig motorn, chassiet ok men understyrt och billig skramlig inredning. Lycka till med hitta ny leksak! |
||||||
Re:
Dagens uppning? ![]() Det går knappt en dag utan att jag funderar på att köpa tillbaka den här gamla pärlan, otroligt mycket bus-/banbil för pengarna. Men redan 2008 hade jag problem med tid/logistik... Nyttigt att läsa vad man själv tyckte redan då... ![]() _________________ -- |
||||||
Re:
Jäklar vad tiden går.. _________________ Anders Hansson |
||||||
Fredrik
Det är dags att köpa en modern bil! Sen skickar du registreringbeviset till mig så skall vi se om du kan behålla bilen längre än 3 månader ![]() Om du inte vill posta det kan du lämna det när du hälsar på vid ringen ![]() _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||
Re:
Absolut, men knappast för trackdays. Folk har ju kraschat sina dyra bilar, så det går inte att försäkra längre.
Jag kommer att ha testat en innan säsongen är slut - det lovar jag. Dina varvtider blir en intressant jämförelse. ![]() _________________ -- |
||||||
Re:
Cup=mer köra, mindre skruva!!! _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 2 besök senaste veckan (31261 totalt) |