Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
3206 besök totalt |
Sökes: Mekgarage i Stockholm för tävlingsbil AKUT!
Hej, jag och min kompis Daniel kör båda i Roadsport i SPVM och letar efter ett bra garage i Stockholm till våra tävlingsekipage. Vi har båda garage idag, men det är roligare att ha det på samma ställe helt enkelt. Varmt och torrt så man kan skruva hela vintrarna. Vi vill hyra året runt, tillsvidare. Kan ordna referenser ifall så önskas. |
||
|
||
|
||
Re:
Jag tackar jättemycket för erbjudandet, men behöver något närmare stan. Har ingen bruksbil, så det blir över en timme lokaltrafik till åkerberga, vilket utesluter vardagskvällarmek... |
||
bump, vi är jättesnälla och bjuder på bullar samt teknisk kunnande (datorer då, inte bilar)
|
||
|
||
|
||
Är sigtuna för långt ut? Kan vara lagom för era bilar med två?
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() _________________ Victor Lennman NKM RACING TEAM |
||
Re:
Hade nog vårt perfekt om det låg närmare, 40kvm är ju massa plats ![]() |
||
|
||
nu har jag idag fått reda på att jag måste ur mitt garage 48 dagar mitt i sommaren (ifrån Juni), och jag ser hellre att flytta allt som allt, men om jag inte kan så kan jag inte.
Har nu skaffat mig bruksbil så inte lika beroende av att garaget ligger nära tunnelbana som tidigare. PM:a med förslag ifall ni har: * Mekgarage för 1 eller 2 bilar * Uppställningsplats för racebil (dvs med bra säkerhet) Antingen tillsvidare, eller under juni-aug. Kanske nån som bor i villa kan leva med brukisen på uppfarten under denna tid tex? Bara en idé. |
||
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
3206 besök totalt |