Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Elitracing (åskådarracing)
Formel 1 2012
<<   1, 2
5870 besök totalt

Vem blir 2012 års mästare
vettel
36%
 36%  [ 29 ]
webber
2%
 2%  [ 2 ]
Hamilton
8%
 8%  [ 7 ]
Button
22%
 22%  [ 18 ]
Alonso
5%
 5%  [ 4 ]
Massa
1%
 1%  [ 1 ]
Rosberg
1%
 1%  [ 1 ]
schumacher
2%
 2%  [ 2 ]
Räikkönen
20%
 20%  [ 16 ]
petrov
0%
 0%  [ 0 ]
Totalt antal röster : 80

Tobias Lindell
Linköping
Här sen Okt 2003

Jag tror Renault ... *host* ... förlåt ... Lotus kommer överraska i år, så jag chansade vilt på Räikkönen. Men jag tror han får se upp med Grosjean, som nog (även han) kommer att bli ruggigt snabb.

Jag hoppas att Red Bull lider extra mycket av att varmblåsta diffusers förbjudits, har fått nog av läskedryckstillverkaren vid det här laget... Men om inte så hoppas jag på Webber.

En annan from förhoppning är att Mercedes (äntligen) får ordning på grejerna med sin f-duct-framvinge och vad det nu var, så Senior kan visa framfötterna igen. Det vore roligt! thumbs up

Forza Massa!

Så där, nu har jag täckt in alla fronter tror jag.
Citera
cat7even
Uppsala
Här sen Jan 2003

Viktigast är om fältet kan tryckas ihop... Hoppas på svensk framgång i Caterham dvs att de kommer in i mitten Q2 något Q1.

EX Marcos 1600 GT
Nu Lotus Elise S1 KR1
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003

Re:

Tobias Lindell skrev:
Jag tror Renault ... *host* ... förlåt ... Lotus kommer överraska i år, så jag chansade vilt på Räikkönen. Men jag tror han får se upp med Grosjean, som nog (även han) kommer att bli ruggigt snabb.

Jag hoppas att Red Bull lider extra mycket av att varmblåsta diffusers förbjudits, har fått nog av läskedryckstillverkaren vid det här laget... Men om inte så hoppas jag på Webber.

En annan from förhoppning är att Mercedes (äntligen) får ordning på grejerna med sin f-duct-framvinge och vad det nu var, så Senior kan visa framfötterna igen. Det vore roligt! thumbs up

Forza Massa!

Så där, nu har jag täckt in alla fronter tror jag.

Haha det där kunde vart jag som skrivit

Ume
Här sen Jul 2003

Re:

Dubbelbubbel!

Åby, Växjö
Här sen Mar 2005

F-n, snart är det dags! Undrar om jag ska orka titta på träningarna kommande natt?

Läste en intressant sak i Aftonbladet. Tyska auto motor & sport har räknat ut ett snitt på alla träningsvarv och i uträkningen även tagit hänsyn till däck och strategi (kvalvarv, long-runs) och kommit fram till att Mercedes är snabbaste bilen. Under testen då så klart, men det bådar ju gott för dem. Nu skriver jag fritt ur huvudet men vill minnas att Sauber var tvåa, Red-Bull trea och McLaren fyra enligt samma utträkningar.

Citera
Tobias Lindell
Linköping
Här sen Okt 2003

Re:

Davve skrev:
F-n, snart är det dags! Undrar om jag ska orka titta på träningarna kommande natt?

Föräldraledig, så jag tror jag skall indoktrinera lillplutt vid 10-draget, då båda träningarna går i repris på Viasat Motor.
Citera
Elitracing (åskådarracing)
Formel 1 2012
<<   1, 2
5870 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande