Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 5870 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jag tror Renault ... *host* ... förlåt ... Lotus kommer överraska i år, så jag chansade vilt på Räikkönen. Men jag tror han får se upp med Grosjean, som nog (även han) kommer att bli ruggigt snabb.
Jag hoppas att Red Bull lider extra mycket av att varmblåsta diffusers förbjudits, har fått nog av läskedryckstillverkaren vid det här laget... Men om inte så hoppas jag på Webber. ![]() En annan from förhoppning är att Mercedes (äntligen) får ordning på grejerna med sin f-duct-framvinge och vad det nu var, så Senior kan visa framfötterna igen. Det vore roligt! ![]() Forza Massa! Så där, nu har jag täckt in alla fronter tror jag. ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Re:
Haha det där kunde vart jag som skrivit ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
F-n, snart är det dags!
![]() Läste en intressant sak i Aftonbladet. Tyska auto motor & sport har räknat ut ett snitt på alla träningsvarv och i uträkningen även tagit hänsyn till däck och strategi (kvalvarv, long-runs) och kommit fram till att Mercedes är snabbaste bilen. Under testen då så klart, men det bådar ju gott för dem. Nu skriver jag fritt ur huvudet men vill minnas att Sauber var tvåa, Red-Bull trea och McLaren fyra enligt samma utträkningar. |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 5870 besök totalt |