Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1051 besök totalt |
Mina bilder från Ringen 1-5 april. L Jarmyr
Lägger även in korten här, ifall det är någon som bara tittar på Nürburgringsidan. ![]() http://albums.photo.epson.com/j/Albu _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Jag är verkligen nöjd med bilens uppförande på banan, jag har ju bara kört Golf 4 snabbt förut, och det kändes som natt & dag, jag tror inte man ska jämföra dom en gång. Det enda var, att det varje varv dröjde till efter T13 innan jag tyckte styrningen vart bra, innan kändes han sladdrig i ratten, kunde nästan tro att styrningen ställdes om till ett sportläge när bilen kände av att det gasades på lite. ![]() Styrningen ska ju ställas om efter hastigheten, men fart har man ju in i Hohenrain men där var inte styrningen med som den vart efter T13 tyckte jag. ![]() GTS:en vet jag inget om tyvärr, men läcker var den. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Har inte Vectra C någon form av hastighetsberoende Styrservo som orginal?
Tycker nog att Farmors & Farfars 2,2 elegace har samma symtom upp till 70km/h fast sen en "fastare" styr respons _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
_________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1051 besök totalt |