Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2537 besök totalt |
BEBI
Har just kommit hem efter att ha suttit och brunchat med killen som ritat http://www.laboratoriobebi.com och det är onekligen en intressant design. Våldsamt vridstyvt chassi, lång hjulbas, MC-motor och tramsigt låg vikt. Väl värt en flukt. |
||
Peter och alla andra,
Jag ska försöka få till en garageträff någon gång i april - och tills dess vill jag pejla intresset. Hur många här är intresserade av att åka och titta på projektet? De håller till i Solna. |
||
_________________ ![]() |
||
Jag är på!
Daniel, betyder krysset över 7:an att du inte åker omkring med Opelspis längre? /A _________________ Lotus Evora S -11 Alfa Romeo Stelvio 2.2D Q4 -17 Fiat 500 TwinAir -11 Alfa Romeo 155 Q4 -96 Alfa Romeo Giulia Sprint -62 Alfa Romeo Giulietta ti -59 |
||
Jag snor Daniels replik, och säger att jag köpt den överkryssade bilen. Körde för övrigt den första riktiga provturen igår kväll, nu när snön äntligen smält bort. Det gav mersmak!!! ![]() ![]() Jag hänger fö gärna med på garageträffen i April! ![]() Är det väder så kanske man kan lufta Lådbilen! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Det här kanske borde ligga i ett annat forum?
Den sjunde april klockan 19:00 samlas vi där. Maila mig på daniel.ostlund@ohlins.se för adress Totalt finns plats för tio personer och hittills är vi: Peeter Pahv Andreas Möller Peter Zeberg Peter Söderlund Patrik Rylander Björn Segerblad? Fler som är sugna på att hänga med? Mitt nummer är 070-590 42 92 - bara att slå en signal om ni villar bort er. Men Peeter, om du kommer med Lådbilen vet jag inte om jag kan lova att hålla mig lugn - jag saknar den! Kul att du fått ut den, ni kommer att ha mycket kul ihop! |
||
|
||
Det är idag! Jag ska försöka vara där några minuter innan och samla ihop fårskocken
![]() ![]() |
||
Jag är på! ![]() Väntar bara på adressen från Daniel. ![]() Edit: Nu har jag fått adressen, så nu kan inget hindra mig! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2537 besök totalt |