| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Beacon och Primera STCC-delar.
|
1593 besök totalt |
|
Detta kommer från Eje Elgh's STCC-team. Vad som finns på bilden är det som finns i verkligheten. Inte testat av mig men enligt uppgifter, ska det fungera. 1) Beacon, tidtagning och dataloggning
2) Sensorer, kan vara wheel speed-sensorer.
3) Enhet till Nissan Primera Super Touring för att provköra bränslepumparna.
3B) anslutningarna.
4) ????
5) Bränslepump till Nissan Primera ST
5B Text på behållaren)
6) ?????
7)Enhet att ställa in växelpotentiometer till Nissan Primera
7B) lappen som medföljde
Dämparverktyg? eller för växellåda?
nummer på muttern
Nummer på de 2 likadana "nycklarna"
Baklampa, helt ny
PRIS: Bud Jag är inte ute efter att bli rik. Det är bättre att någon som har användning av dem köper dem. Men jag vill inte skänka bort delarna. Sakerna finns i Karlskoga, 5km från Gelleråsen. Jag har fått hjälp att identifiera sakerna: http://www.google.com/url?q=https:// Finns även en låda med filter. Verkar vara Dieselfilter till någon Volvo-lastbil /Tom 0708-273773 tom@emsac.net _________________ Tom Clarqvist |
||
|
Ett litet tips bara... Din beacon är en PI-systems beacon och den funkar bara med ett system som har "system 4" mottagare i bilen. Svindyr sak ny, över 1000:- GBP men tyvärr ganska få bilar som har mottagarna
Har själv en jag hade till min gamla bil....
_________________ Tobbe Sällfors BMW 2002, Grupp 2 Nürburgring Nordschleife: 9.11 |
||
|
Re:
TACK All info är välkommen. _________________ Tom Clarqvist |
||
|
För de som har ett System4 eller bättre kan det ju vara intressant med flera beacons för att få exaktare split-tider på banan, alternativt start/stopp på nån specialsträcka eller raktframstint.
Eller försök sälja den på nåt engelskt raceforum
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
![]() |
SÄLJES
|
1593 besök totalt |