| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD!! : Audi 80 1,8s select -91
|
532 besök totalt |
|
Bilen är såld! Bil lämplig till 5-papp eller liknande alternativt brukshäck (den har ju dragkrok) efter lite småpill och besiktning. Ser bra ut på några meters håll, är väldigt tyst när den är avstängd och har uteslutande Skånsk luft i däcken.
Just nu är den avställd och besiktningstid efter en tvåa har gott ut. Finns söder om Skurup. Sen så har avgassystemet lossnat i muffen mellan grenrör och avgassystem så det bör lagas om man vill köra med den. Vad jag kan se är det bara bultarna som släppt vilket stämmer överens med upplevelsen när det hände. Det gick från tyst till högljudd på ett ögonblick. Batteriet är någon månad gammalt och jag fick den genom besiktning sist efter fix av kylarläckage, några släckta lampor och annat småpill. Bilen har spenderat huvuddelen av sin tid på Gotland (fram till sommaren 2011) och är rostfri undertill. Det finns lite rost i karossen där den blivit lite gnuggad i trafiken men inget uppseendeväckande dåligt. Sitter fräscha dubbade vinterdäck på den, följer med 4 sommardäck med hyfsade däck dessutom. Jag har haft den för att ha en skräpbil att ställa på tågstationens pendlarparkering men har inte det behovet längre. Ring på 0709-993959 Annonspris: 2750:- som är prutbart med enda begräsningen liggande i just din personlig fostran i den Lutherska läran. _________________ Anders Hansson |
![]() |
SÄLJES
|
532 besök totalt |