Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (2564 totalt) |
SÄLJES: Mitsubishi Evo 5 -98 Såld!
Ex Ivanko här på forumet. Köptes av honom med rasad motor och nu återuppstånden ![]() Högerstyrd och det medföljer en donatorframdel om man är sugen på att bygga om till vänsterstyrd 10400mil AC (men den sitter inte i bilen f.n. Utan fås med vid sidan om. Den måste tas ur och byggas om lite vid rhd-lhd konvertering)) Bilen hellackerad någon gång för inte så länge sen och den är rostskyddsbehandlad undertill. TOAD Larm med immobiliser Ralliart i inredningen Motor utbytt till Evo 8 4900mil. ARP i topp och botten. Ny olja i motor,vxll,fördelningslåda. Sinterkoppling fjädrad (ny lamell 2mil) Apexi AVC-R Avgas bytt till grövre typ 3" med 5" slutrör. Sitter förmodligen nån sorts Tein-prylar i chassiet (Gröna fjädrar) Effekt runt 350hk trodde Ivanko. Ev. gör jag en bänkning hos JRM för att konfirmera effekten. Till bilen finns även en hel del småsaker från min skrotade 8 Såsom några drivaxlar, spakställ etcetc En Evo5 motor med hål i 3:ans cylinder (går att fodra) och några ledsna ventiler i toppen på samma cylinder. Evo 8 Turboagg med nån hitechtjosanblank utloppsmojäng som inte är std ![]() Dvs allt som jag har som kommer från Evo följer med bilen. 99.000:- för alltihopa. Finansiering kan ordnas om köparen klarar sedvanlig kreditprövning. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (2564 totalt) |