| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Kronmuttrar M12
|
1245 besök totalt |
|
Kronmuttrar M12
var hittar jag M12 kronmuttrar stigningen kan vara 1,25, 1,5 eller 1,75. Hittar inga på sifverts.se. Engelsmännen skriver inte gängorna på de jag hittat på ebay. Så då har man ju ingen aning. _________________ Claes-Olof Strand |
||
|
Dom här säljer kronmutter:
http://www.swebolt.se/se/f-stelement Skarvmutter är väl sällan speciellt hög hållfasthetsklass? _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
|
Re: Kronmuttrar M12
Sifverts sa till mig ungefär så här: "-Kronmutter? Nä det har vi inga, byt till Nyloc istället för det funkar lika bra." Och det gör det väl, men kanske inte om man skall lossa på den en massa gånger (men med kronmutter får man ju å andra sidan byta saxpinnen då coh då). _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||
|
Kör med R-lås så saxsprinten är inga problem. Och skulle jag använda en sån så skulle jag inte bända isär den så mycket. Som jag skrev tidigare så är det ingen belastning utan för att kunna ställa in ett spel utan att det flyttar på sig.
_________________ Claes-Olof Strand |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Kronmuttrar M12
|
1245 besök totalt |