Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
619 besök totalt |
KÖPES: 17" e36
Fälgar till e36-projekt köpes! Exempel på fälgar som är intressanta: 17" M Double Spoke "GT, Cab" M Double Spoke II "Sunflower" ds2 Kanske: M contour II 18" Radial Style 32 Söker främst efter en uppsättning med breda bakfälgar. Eller möjligtvis en uppsättning med 4x "bakfälgar". Gärna utan däck om det inte sitter riktigt fina premiumdäck i lämpliga dimensioner. Fälgarna skall ej vara renoveringsobjekt utan så nära "mint" som möjligt. Ej fälgar som är omlackerade svarta osv. Om du har en uppsättning som behöver renovering så skulle jag kunna vara intresserad ändå, men då skall priset vara rätt! Välkomna att när som kontakta mig om du tror att du har en lämplig uppsättning. Mvh Stefan Rydén ![]() _________________ Stefan Rydén |
Hej Stefan,
Jag har en uppsättning med de fälgarna i mitten, bredare bakfälgar. Maila mig på christer@hagbergsrally.se för mer info och bilder. Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
![]() |
KÖPES
![]() |
619 besök totalt |