Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1 besök senaste veckan (1659 totalt) |
Ta fram popcornen, dricka och stäng av mobilen. Här är en 33 minuter lång intervju med Allan McNish om hur man kör racing. Hur man laddar innan, hur man försöker hitta en set up, hur man kör i trafik, hur Audis nya E-tron verkar, ja kort sagt en JÄKLA massa intressanta saker:
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
||
Jag gillar Leo. Som gammal racer (såg nån video när han körde mot bl.a. Bräck i en mindre formel-klass) kan han identifiera sig mer med race-situationer än många andra intervjuare. Sen att intervjun blir mer som ett samtal i Magnus soffa än en städad pr-intervju, det ser jag nästan som charmigt. Killen griper ju liksom idèerna när de kommer upp, det hade jag också gjort.
När snacket om handgreppet dök pausades videon och min körsimulator gräves rask fram, jag var bara tvungen att se hur jag själv gjorde ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Det kändes mest gammalt och tillförde inget nytt. Inte alls i klass med iRacing vad gäller körkänslan. Känns lite som en dålig mod till rfactor eller nåt av simbinspelen. _________________ Martin Öberg ![]() |
||
Äntligen hittade jag tiden att kolla på detta. Och nu längtar jag verkligen till att bansäsongen kommer igång. Vill prova alla tips man fått och se hur jag egentligen beter mig bakom ratten.
![]() Jag känner på mig att jag kommer att bli snabbare i år. ![]() Dessutom ser jag ännu mera fram mot mitt LeMans besök i år. ![]() _________________ Daniel Engström Nu: Porsche 944S & Swift Sport Ex: 106 Rallye, Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68, Clio Sport & Ginetta G34 -98 ÖSK #243 PCS #8724 |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1 besök senaste veckan (1659 totalt) |