Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3 >> 14018 besök totalt |
Toyota MR2 GT 16v 1997
Ny leksak! Alltid vart svag för dessa, och när jag såg va de kostar i england, så kunde jag inte hålla mig. En Toyota MR2 med 2L sugmotor, fäljarna är bytta i övrigt är bilen helt orginal! Inte så vanligt med dessa. 18000mil har den dessutom gått, men det märks inte alls. ![]() Nyss hemkommen Nu står den och chillar i väntan på svenska plåtar, hoppas det inte tar allt för lång tid, för den är helt underbar att köra! |
||||||
Todo list
* Byta olja och filter * Nya lite hårdare fjädrar * Öppet luftfilter * 16" Technomagnesio fälgar * Toyo T1R 195 fram 225 Bak * Nya bakblinkers, äntligen har man en bil man kan styla :P * Ny stereo så man kan lyssna på spotify ![]() Allt inhandlat, hemma eller på väg. |
||||||
Nu fick jag post ifrån transportstyrelsen som säger att jag fått avslag på min ursprungkontroll
![]() |
||||||
Re:
Det va pappers-strunt, nu är det löst ![]() |
||||||
Hallå!
Aldrig förstått varför dessa inte är mer popis! Bra pris, mittmotor mm. Vad gör de så inpopis? Tunga? lite tillbehör? ? ? _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
Re:
Fråga inte mig, helt underbar bil! Säg till om du eller nån annan vill ha en egen, så hjälper jag till med import ![]() Som jag förstått såldes dessa aldrig i Sverige ifrån början, så alla är importbilar, kanske därför dom är så få... |
||||||
Re:
[quote="Tobias Nyström"]
Jag tänkte allmänt att man inte ser dessa så ofta på banmöten oavsett land eller event. Vad väger härligheten? _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
Re:
Regbes imorn, inlk vägning, så då får vi det svart på vitt! Håll tummarna för mig ![]() |
||||||
Re:
En bekant hade en sån där i forntiden som jag provade en sväng och det föll mig i smaken trots mittmotorn. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Re:
Det kan jag göra, jag skickar dig ett PM med info. |
||||||
Re:
Määh , Golfen då ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Re:
Man ska inte kasta pärlor för svin ![]() ![]() |
||||||
Re:
Men att styla en Toyota det är OK ![]() ![]() ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
|
||||||
Re:
Grattis! Då väger den 1230kg imitten mao! ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3 >> 14018 besök totalt |